3 Nisan 2013 Çarşamba

Hayal Et


Elimin altında yüzlerce Arşi Olcay resmi var ve ben her gün hangisini seçeceğimi şaşırıyorum. Ancak bugün taradığım onca resmin içinden bunu seçmemin bir sebebi var!
Bir kaç gündür modern resimlerin çok daha çekici olduğunu düşünüyordum ancak bu resmi gördükten sonra fikrim kısmen değişti. Bu resim yolda yürüyen bir kaç kişinin bütün ayrıntılarını vermiş olsaydı benim için bir fotoğraftan farkı kalmayacaktı. Fotoğrafları da severim ama her gün gördüğüm manzaraları hiç yorumsuz izlemek isteseydim balkona kurulur elime bir çay alır gelen geçeni seyrederdim.!
Buradakiler birbirleriyle konuşan, birbirlerine bakmadan dümdüz yürüyen ya da alışveriş yapmak için vitrinlere bakınan insanlar olabilir.  Sadece tahmin etmek yada hayal etmek gerekiyor. Resmin en keyifli yanı da bu zaten.
Küçükken dedemin yaptığı resimleri nerede ve nasıl yaptığını hayal etmeye çalışırdım. Acaba bunu çizerken ne düşündü? Acaba bu resimdeki kız kim? Sonradan fark ettim ben aslında onları tahmin etmeye çalışmıyordum. Ben onları hayal etmeye çalışıyordum. Hayal etmek kesinlikle eğlenceli. Hayal demişken Walt Disney'in çocuğu olsam halim ne olurdu onu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder